BERHENTI HISAP ROKOK ( 001969193-D)

Thursday, August 03, 2006

Testimoni Pengguna-pengguna Super Detox

En Hamidan B Jaman
Ampang Selangor ( 013-6052992 )

" Saya menggunakan produk ini pada hari pertama , dan ia bertindak begitu drastik. Keesokan harinya saya seakan-akan lupa untuk menghisap rokok. Alhamdulillah, azam saya untuk berhenti merokok sejak sekian lama kini menjadi kenyataan dengan menggunakan produk berkesan Super Detox. "
-( merokok selama 30 tahun )

En Faizal B Tamat
Ampang, Selangor (03-42947441)
"Sejak menggunakan Super Dettox, saya merasakan ketagihan menghisap rokok sudah berkurangan. Isteri saya sering mendorong untuk berhenti merokok sejak mula kami mendirikan rumahtangga. Tetapi setelah menemui Super Detox, ia dapat membantu menghilangkan ketagihan saya, dan seterusnya berazam untuk terus berhenti merokok. Cubalah Super Dettox . Hanya dengan satu sudu, anda akan tahu kesannya ".
-( merokok selama 14 tahun )

Shaharudin B Mohamad
Cheras, Kuala lumpur (012-2995870)
" Masaalah yang dihadapi oleh semua perokok ialah cuba untuk berhenti, tetapi tidak berjaya.Dengan Super Detox, kurang sebotol,anda bolehmerasakan kesannya. Sekiranya anda nekad untuk berhenti , cubalah Super Detox . Kesihatan akan terasa lebih baik, badan lebih segar, dalam masa yang sama wang membeli rokok dapat dibelanjakan untuk keluarga dan anak-anak. Sungguh menakjubkan! Sayangilah diri, keluarga dan wang ringgit anda."
-( merokok selama 18 tahun ).

En Daud B Yazid
Bangsar Utama , Kuala Lumpur (013-2232303 )
" Saya telah menghisap rokok hampir sepuluh tahun dan sukar untuk berhenti . Pada bulan Jun 2006, saya telah diperkenalkan dengan produk Super Detox. Saya mengambilnya mengikut sukatan yang di syorkan. Sekarang saya sudah meninggalkan rokok sepenuhnya . Saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengesyorkan kepada mereka yang sukar berhenti merokok agar mencuba produk Super Detox ia akan memberikan kesan positif kepada kesihatan anda selain menyelamatkan wang anda ."
-( merokok hampir 10 tahun )

En Mohd Asri Sharif
Cheras, Kuala lumpur (012-3361527)

2 Comments:

At 4:51 PM, Anonymous liza said...

produk nie..ader lg ke skrg?
n berkesn ke?
kenape mcm xder smbutn je?

 
At 6:35 PM, Anonymous Anonymous said...

Ya Allah...serius,husband saya x jln lgsung guna super detox ni.Mcm mana ni????Saya geram gler ni,dhlah dlm pregnant,lgsung xde kesedaran pd dia nk berhenti

 

Post a Comment

<< Home